пʼятниця, 19 травня 2017 р.

Перспективний план роботи з обдарованими дітьми

ПЛАН
супроводу обдарованих учнів на 2017–2020 роки
Напрями діяльності
Строк виконання
Відповідальні
Науковий напрям
Вивчення природи дитячої і підліткової обдарованості
2017–2020 рр.
класні керівники
заступник директора з навчально – виховної роботи
практичний психолог
Розроблення діагностичного інструментарію для виявлення й спостереження за розвитком різних типів обдарованості
2017 р.
заступник директора з НВР
практичний психолог
Вивчення проблем дитячої й підліткової обдарованості
2017–2020 рр.
практичний психолог
вчителі
Робота з батьками щодо створення умов у сім’ї для розвитку обдарованих учнів
2017–2020 рр.
практичний психолог
класні керівники
Методичний напрям
Апробація і впровадження діагностичного інструментарію виявлення й спостереження за розвитком обдарованих учнів
2017–2020 рр.
заступник директора з НВР
практичний психолог
Діагностування обдарованих учнів
лютий,
щороку
практичний психолог
Проведення наради щодо результатів діагностування обдарованих учнів
березень,
щороку
заступник директора з НВР
практичний психолог
Створення і ведення шкільного банку даних, що міститиме інформацію про учнів різних типів обдарованості
щороку
заступник директора з НВР
Популяризація серед батьків інформації про дитячу й підліткову обдарованість та способи її розвитку
щороку
практичний психолог
класні керівники
Поповнення банку педагогічної інформації щодо роботи з обдарованими учнями
щороку
заступник директора з НВР
Узагальнення досвіду педагогів, які працюють з обдарованими учнями
щороку
заступник директора з НВР
Придбання літератури, комп’ютерних програм для організації роботи з обдарованими учнями
щороку
практичний психолог
вчителі-«предметники»
Творчий звіт
щороку
заступник директора з НВР
Проведення учнівських науково-практичних конференцій
квітень,
щороку
заступник директора з НВР
вчителі-«предметники», які займаються дослідною діяльністю з учнями
Психолого-педагогічний напрям
Проведення педагогічних читань, методичних семінарів-практикумів
щороку
заступник директора з НВР
Організація і проведення предметних шкільних олімпіад різних рівнів
щороку
керівники методичних об’єднань (МО)
учителі-«предметники»
Організація і проведення конкурсів, змагань для обдарованих учнів
щороку
заступник директора з НВР
керівники МО
вчителі
Надання консультацій батькам з питань дитячої і підліткової обдарованості
щороку
практичний психолог
вчителі, які працюють з обдарованими учнями
Організація роботи наукового товариства учнів у навчальному році
вересень,
щороку
заступник директора з НВР
Розширення системи додаткової освіти для розвитку творчих здібностей обдарованих учнів
2017–2020 рр.
педагог організатор
Цілеспрямована підготовка учнів до олімпіад, конкурсів, змагань
щороку
вчителі, які працюють з обдарованими учнями
Участь в олімпіадах, інтелектуальних іграх, всеукраїнських конкурсах дослідних робіт тощо
щороку
вчителі, які працюють з обдарованими учнями
Випуск шкільної газети
протягом року
педагог організатор
редактор газети
Моніторинг результативності реалізації програми
щороку
заступник директора з НВР
практичний психолог
Нормативно-правовий напрям
Розроблення та затвердження плану заходів щодо розвитку й підтримки обдарованості
щороку
адміністрація школи
Соціально-економічний напрям
Активізація інформаційної діяльності щодо залучення обдарованих учнів до науково-дослідної діяльності
щороку
заступник директора з НВР
вчителі-«предметники»
Поширення досвіду роботи з обдарованими учнями
щороку
адміністрація школи
Оформлення й наповнення інформаційних стендів, буклетів інформацією про роботу з обдарованими учнями, про діяльність наукового товариства учнів
щороку
адміністрація школи


Немає коментарів :

Дописати коментар