ПЛАН
супроводу обдарованих учнів на 2017–2020 роки
супроводу обдарованих учнів на 2017–2020 роки
Напрями діяльності
|
Строк виконання
|
Відповідальні
|
Науковий напрям
|
||
Вивчення природи дитячої і підліткової обдарованості
|
класні керівники
заступник директора з навчально – виховної роботи
практичний психолог
|
|
Розроблення діагностичного інструментарію для виявлення
й спостереження за розвитком різних типів обдарованості
|
2017 р.
|
заступник директора з НВР
практичний психолог
|
Вивчення проблем дитячої й підліткової обдарованості
|
2017–2020 рр.
|
практичний психолог
вчителі
|
Робота з батьками щодо створення умов у сім’ї
для розвитку обдарованих учнів
|
2017–2020 рр.
|
практичний психолог
класні керівники
|
Методичний напрям
|
||
Апробація і впровадження діагностичного
інструментарію виявлення й спостереження за розвитком обдарованих
учнів
|
2017–2020 рр.
|
заступник директора з НВР
практичний психолог
|
Діагностування обдарованих учнів
|
лютий,
щороку |
практичний психолог
|
Проведення наради щодо результатів діагностування
обдарованих учнів
|
березень,
щороку |
заступник директора з НВР
практичний психолог
|
Створення і ведення шкільного банку даних, що
міститиме інформацію про учнів різних типів обдарованості
|
щороку
|
заступник директора з НВР
|
Популяризація серед батьків інформації про дитячу
й підліткову обдарованість та способи її розвитку
|
щороку
|
практичний психолог
класні керівники
|
Поповнення банку педагогічної інформації щодо роботи
з обдарованими учнями
|
щороку
|
заступник директора з НВР
|
Узагальнення досвіду педагогів, які працюють
з обдарованими учнями
|
щороку
|
заступник директора з НВР
|
Придбання літератури, комп’ютерних програм для організації
роботи з обдарованими учнями
|
щороку
|
практичний психолог
вчителі-«предметники»
|
Творчий звіт
|
щороку
|
заступник директора з НВР
|
Проведення учнівських науково-практичних конференцій
|
квітень,
щороку |
заступник директора з НВР
вчителі-«предметники», які займаються дослідною діяльністю
з учнями
|
Психолого-педагогічний напрям
|
||
Проведення педагогічних читань, методичних
семінарів-практикумів
|
щороку
|
заступник директора з НВР
|
Організація і проведення предметних шкільних олімпіад
різних рівнів
|
щороку
|
керівники методичних об’єднань (МО)
учителі-«предметники»
|
Організація і проведення конкурсів, змагань для
обдарованих учнів
|
щороку
|
заступник директора з НВР
керівники МО
вчителі
|
Надання консультацій батькам з питань дитячої
і підліткової обдарованості
|
щороку
|
практичний психолог
вчителі, які працюють з обдарованими учнями
|
Організація роботи наукового товариства учнів
у навчальному році
|
вересень,
щороку |
заступник директора з НВР
|
Розширення системи додаткової освіти для розвитку творчих
здібностей обдарованих учнів
|
2017–2020 рр.
|
педагог організатор
|
Цілеспрямована підготовка учнів до олімпіад,
конкурсів, змагань
|
щороку
|
вчителі, які працюють з обдарованими учнями
|
Участь в олімпіадах, інтелектуальних іграх,
всеукраїнських конкурсах дослідних робіт тощо
|
щороку
|
вчителі, які працюють з обдарованими учнями
|
Випуск шкільної газети
|
протягом року
|
педагог організатор
редактор газети
|
Моніторинг результативності реалізації програми
|
щороку
|
заступник директора з НВР
практичний психолог
|
Нормативно-правовий напрям
|
||
Розроблення та затвердження плану заходів щодо
розвитку й підтримки обдарованості
|
щороку
|
адміністрація школи
|
Соціально-економічний напрям
|
||
Активізація інформаційної діяльності щодо залучення
обдарованих учнів до науково-дослідної діяльності
|
щороку
|
заступник директора з НВР
вчителі-«предметники»
|
Поширення досвіду роботи з обдарованими учнями
|
щороку
|
адміністрація школи
|
Оформлення й наповнення інформаційних стендів,
буклетів інформацією про роботу з обдарованими учнями, про діяльність
наукового товариства учнів
|
щороку
|
адміністрація школи
|
Немає коментарів :
Дописати коментар