Статут
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Чемерпіль
|
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
• Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Чемерпіль
створена на підставі
рішення Кіровоградської обласної державної адміністрвції від 15 жовтня 1996 року
за № 120076 та має статус загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Вона здійснює свою діяльність
відповідно до Конституції України, Закону України „Про освіту”, “Про загальну
середню освіту”, інших законодавчих актів Президента України, Кабінету
Міністрів України, наказів міністерства освіти і науки, інших центральних
органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Положення про
загальноосвітній навчальний заклад.
Повна
назва закладу: Загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів.Чемерпіль Гайворонського району Кіровоградської
області.
Скорочена
назва закладу: Чемерпільська ЗШ .
• Засновником загальноосвітньої школ и І-ІІІ ступенів
с.Чемерпіль є: Гайворонська районна державна адміністрація.
Районна державна адміністрація здійснює :
•
фінансування школи;
•
її матеріально-технічне
забезпечення;
•
надає необхідні будівлі, інженерні комунікації, обладнання;
•
встановлює їх статус та мікрорайон обов ' язкового обслуговування;
•
організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування,
харчування учнів.
1.3.
Юридична адреса школи :
26335, Україна, с.Чемерпіль Гайворонського району
Кіровоградської області,
вул.
Центральна,2,телефон (05254) 77118.
1.4. Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Чемерпіль
(далі школа) є юридичною особою, має печатку, штамп, ідентифікаційний номер
•
Головною метою навчального-закладу є :
•
задоволення потреб громадян, суспільства і держав и у загальній середній
освіті на рівні Державних стандартів;
•
всебічний розвиток кожної дитини як особистості шляхом розкриття і реалізації
потенційних можливостей, розумових та фізичних здібностей, талантів;
•
виховання моральних якостей громадянина, здатного до свідомого суспільного
вибору;
•
підготовка до універсальної діяльності у швидкозмінному світі через
організацію ранньої соціалізації й ідентифікації особистості школяра;
1.6.
Головним завданням навчального закладу є :
•
забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту на
рівні Державних стандартів освіти;
•
виховання громадянина України;
•
підвищення якості навчання на основі наступності всіх ступенів і рівнів
навчальної системи, єдності їх завдань та принципів;
•
надання можливостей учням реалізувати індивідуальні творчі плани;
•
всебічний розвиток дитини, як особистості з урахуванням її здібностей,
талантів;
•
виховання шанобливого ставленя до родини, поваги до народних традицій і
звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу
та інших народів та націй;
•
оволодіння навичками пошукової роботи, відпрацювання методики пошуку,
відбору, навчання і виховання здібних дітей, надання їм можливостей
реалізації індивідуальних планів, здійснення ранньої профорієнтації та
підготовки до вищих навчальних закладів;
•
запровадження інноваційного змісту навчального матеріалу, методів і методик
організації занять із школярами у взаємодії з чинними програмами;
•
оволодіння навичками наукової роботи;
•
створення умов самовираження дитиною свого «Я» у навчальній і творчій праці;
•
формування і розвиток суспільно зрілої, творчої особистості з усвідомленої
громадянською позицією, почуття національної самосвідомості;
•
створення системи методів організації навчально-виховної діяльності дітей,
завдяки яким учитель може здійснювати індивідуальний підхід і визначати навчальне
навантаження, розширювати самостійність у пошуках зв ' язків співробітництва
у постановці власних задач і проблем;
•
виховання громадянина співтовариства, держави, світу з усвідомленням його
різноманітності, цілісності та єдності;
•
реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних
переконань
•
здійснення ранньої профорієнтації і загальної підготовки до вступу у
навчальні заклади різних рівнів акредитації;
•
підготовка до праці не лише з усвідомленням її необхідності, а й почуттям
задоволення від її духовних та матеріальних результатів;
•
створення максимально сприятливих умов для духовного, емоційного, фізичного і
психічного розвитку, готовності до трудової діяльності, відповідності за свої
дії, здійснення фундаментальної підготовки з обраного профілю;
•
виховання фізично здорового покоління, свідомого ставлення до свого здоров'я
та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад
здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного
здоров'я учнів;
•
допомогти учням зрозуміти зміни, що відбулися в політичному, економічному
житті суспільства;
•
формування логічного мислення, мотивів та поведінки партнерства і
співробітництва, комунікативних навичок;
•
формування таких сторін діяльності і якості особистості як самостійна
постановка навчальної задачі і вибір її розв ' язання;
•
мотивація та мобілізація вольових зусиль у досягненні результатів діяльності;
•
ініціативність у виборі і виконанні певних соціальних ролей, зокрема тих, які
безпосередньо пов ' язані з виявами схильностей до духовної культури;
•
самоконтроль і самооцінка власної діяльності;
•
схильність до ризику, знижена тривожність;
•
інтелектуальна працездатність з виявами творчості і розумових здібностей.
•
Діяльність навчального закладу будується на принципах :
•
науковості, гнучкості і наступності;
•
єдності національного і загальнолюдського;
•
гуманізму і демократії, доступності і оптимальних умов для реалізації
здібностей дитини, таланту, всебічного розвитку;
•
пріоритетності загальнолюдських цінностей над політичними та класовими
інтересами;
•
незалежність від політичних, громадських, релігійних організацій;
•
диференціації змісту і форм, розвиваючого характеру навчально-виховного процесу;
•
інтеграції з закладами, підприємствами, установами;
•
гнучкості і прагматичності в змісті та організації навчально-виховного
процесу;
•
відповідності освіти державному стандарту;
•
відкритості;
•
співробітництва і співпраці;
•
поєднання державного управління і громадського самоврядування в організації
різних форм діяльності.
•
Школа самостійно
приймає рішення і здійснює діяльність в межах своєї компетенції, передбаченої
законодавством України, власним Статутом.
•
Зміни до Статуту вносяться в порядку, встановленому для його реєстрації. Школа самостійно приймає рішення і здійснює
діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством,
Положенням про середній загальноосвітній навчально-виховний заклад та власним
Статутом.
• Школа:
-
несе повну відповідальність перед батьками, суспільством та державою за
реалізацію обраних форм навчально-виховного процесу, віковим
психофізіологічним особливостям дітей, забезпечення належних
санітарно-гігієнічних умов, збереження їх здоров , я, якісне засвоєння
навчального матеріалу на рівні державних вимог до загальної середньої освіти,
норм загальнолюдської етики і моралі;
-
дотримання договірних зобов , язань з іншими суб , єктами освітньої,
виробничої, наукової діяльності та приватними особами, в тому числі зобов ,
язань за міжнародними угодами;
-
дотримання фінансової дисципліни.
Випускники
школи одержують
документ про освіту встановленого зразка.
•
В навчальному закладі визначена українська мова навчання, вивчаються
англійська мова .
1.12.
Школа має право :
•
проходити в установленому порядку державну атестацію;
•
визначати варіативну частину робочого навчального плану;
•
користуватися пільгами, що передбачені державою;
•
визначати форми і засоби організації навчально-виховного процесу;
•
визначати шкільний компонент змісту освіти, розробляти і впроваджувати власні
програми навчальної та науково-методичної роботи з урахуванням державних
стандартів;
•
визначати контингент учнів;
•
спільно з вищими навчальними закладами, їх кафедрами або філіаліми,
науково-дослідними інститутами та центрами проводити науково-дослідну,
експериментальну, пошукову роботу , що не суперечить Законодавсту України;
•
використовувати різні форми морального і матеріального заохочення до
учасників навчально-виховного процесу;
•
організовувати підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації та
стажування педагогічних кадрів;
•
бути власником і розпорядником рухомого і нерухомого майна згідно з чинним
законодавством та власним Статутом;
•
отримувати кошти і матеріальні цінності від органів державного управління,
юридичних і фізичних осіб;
•
залишати у своєму розпорядженні і використовувати кошти від господарської
діяльності у порядку визначеному законодавством України ;
•
розвивати власну соціальну базу, мережу спортивно-оздоровчих,
лікувально-профілактичних і культурних підрозділів;
•
спрямовувати кошти школи на будівництво або благоустрій соціально-побутових
об , єктів;
•
здійснювати капітальне будівництво і реконструкцію, капітальний ремонт на
основі договорів підряду чи господарським способом;
•
встановлювати єдиний зразок шкільної форми для учнів ;
•
налагоджувати зв'язки, укладати договори, угоди про співробітництво з різними
фондами установами, організаціями відповідно до чинного законодавства
•
надавати платні навчальні послуги, курси за вибором, індивідуальні заняття,
підготовку до вступу у ВУЗи , передбачені Переліком платних послуг,
затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20.01.1997 р. № 38;
•
створювати структурні підрозділи, формувати штатний розпис, встановлювати
форми заробітної плати і матеріального заохочення в межах власного кошторису;
•
займатися господарсько-виробничою діяльністю.
1.13.Термін
навчання в 11
років (4 роки в школі І ступеня, 5 років в школі ІІ ступеня, 2 роки в школі ІІІ ступеня).
•
У школі створюються та
функціонують:
•
центр методичної роботи;
•
центр виховної роботи;
•
науково-методична рада;
•
дитяча організація «Україночка»;
•
методичні обєднання вчителів.
1.15.
школа функціонує як
центр розвитку особистості, здійснює свою діяльність у складі шкіл:
•
початкова школа – школа радості;
•
V - V ІІ Ікласи – школа
орієнтації;
•
ІХ – ХІ класи – школа
визначення.
1.16.Медичне обслуговування учнів забезпечується засновником, місцевимФАПом,
сестрою медичною школи.
1.17.Взаємовідносини
школи з юридичними і
фізичними особами визначаються згідно з чинним законодавством, договорами, що
укладені між ними.
1.18.В
школі може бути свій
герб, гімн, прапор, Кодекс честі, розроблені науково-методичною радою і
затверджені конференцією.
1.19.Навчальний
заклад може мати свій друкований орган – шкільну газету.
2.
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
•
Школа як центр розвитку
особистості планує свою роботу самостійно, відповідно до перспективного
річного плану. У плані роботи відображаються найголовніші питання роботи
навчального закладу, визначаються перспективи розвитку. План роботи
затверджується педагогічною радою навчального закладу.
•
Основним документом, що регулює навчально-виховний процес, є робочий
навчальний план, який складається на основі типових навчальних планів,
затверджених Міністерством освіти і науки України. Робочі навчальні плани
школи І-ІІІ ступеня складаються на основі типових навчальних планів з конкретизацією
варіативної складової і визначенням напряму навчання, індивідуальних запитів
учнів.
•
Робочий навчальний план навчального закладу погоджується радою навчального
закладу і затверджується відділом освіти.
•
Відповідно до навчального плану школи педагогічні працівники самостійно добирають програми,
підручники, навчальні посібники, які рекомендовано Міністерством освіти і
науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали,
педагогічні технології, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають
забезпечувати здобуття освіти на рівні Державних стандартів, поглибленого та
профільного навчання, виконання інших статутних завдань й реалізують їх
відповідно до вікових особливостей та природних здібностей.
•
Індивідуалізація і диференціація навчання у школі забезпечується реалізацією
інваріативної та варіативної частини державного стандарту загальної середньої
освіти.
Варіативна
частина формується з урахуванням спеціалізації та профілю навчання.
•
При вивченні окремих предметів клас може поділятися на групи у порядку,
встановленому Міністерством освіти і науки України та у погодженні з органами
місцевого самоврядування.
•
Школа здійснює
навчально-виховний процес за денною формою навчання, заклад працює за 5-ти
денним режимом роботи.
•
Бажаючим надається право і створюються умови для індивідуального навчання,
прискореного закінчення навчального закладу (екстернату), складання державної
підсумкової атестації, вільного відвідування окремих (непрофілюючих)
предметів, самостійного вивчення окремих тем і програм із наступним
складанням заліків, відповідно до положень про індивідуальне навчання та
екстернат у системі загальної середньої освіти, затверджених Міністерством
освіти і науки України.
•
Початкова підготовка до вступу в перший клас проводиться на заняттях
суботньої школи першокласника з січня по травень навчального року
2.10.Зарахування
учнів до навчального закладу проводиться наказом директора, що видається на
підставі заяв батьків, копій свідоцтв про народження, а в 10 клас - на основі
особистої заяви або заяви батьків та свідоцтва про неповну базову середню
освіту.
2.11.До
першого класу зараховуються діти 6 років, які досягли шкільного віку.
2.12.В
разі потреби учень може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого
закладу освіти. В зв ' язку з цим до заяви додаються відповідні документи про
освіту (табель успішності, довідка або свідоцтво).
2.13.
У школі першого ступеня за бажанням учнів, їхніх батьків або осіб, які їх
замінюють, при наявності належної навчально-матеріальної бази, педагогічних
кадрів, обслуговуючого персоналу можуть створюватися групи продовженого дня
як на бюджетній так і на платній основі. Зарахування до груп продовженого дня
і відрахування дітей з них здійснюється наказом директора навчального закладу
на підставі заяви батьків (осіб, які їх замінюють). Визначається такий режим
групи продовженого дня з 12 30 до 15 30 .
2.14.Структура
навчального року, а також тижневе навантаження учнів встановлюється
навчальним закладом в межах часу, передбаченого навчальним робочим планом.
Навчальні
заняття в навчальному закладі розпочинаються, як правило, з 1 вересня і
закінчуються включаючи проведення навчальних екскурсій та підсумкового
оцінювання 31 травня.
Навчальний
рік поділяється на семестри, початок і кінець яких визначається
рекомендаціями Міністерства освіти і науки України.
Його
тривалість обумовлюється часом виконання навчальних програм з усіх предметів,
але не може бути меншим 175 робочих днів у школі І ступеня (1-4 кл.) та 190
робочих днів - ІІ-ІІІ ступенів (5-11 кл.)
2.15.Відволікання
учнів за рахунок навчального часу для виконання і здійснення заходів, не пов
' язаних з процесом навчання, забороняється (крім випадків, передбачених
рішенням Кабінету Міністрів України).
2.16.Тривалість
канікул протягом навчального року не повинна становити менше 30 календарних
днів, влітку – 8 тижнів.
Термін
їх визначається з урахуванням рекомендацій Міністерства освіти і науки
України.
2.17.Тривалість
перерв між уроками встановлюється із урахуванням потреби в організації
активного відпочинку і харчування, але не менше 10 хвилин. Тривалість уроків
у навчальному закладі становить у 1-х класах 35 хв., у 2-4 класах 40 хв. і у
5-11 - 45 хвилин.
2.18.Щоденна
кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків,
який складається відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог,
узгоджується з профспілковим комітетом, радою школи, затверджується
директором та в СЕС.
Тривалість
навчального тижня щорічно визначається педрадою навчального закладу за умови
дотримання санітарно-гігієнічних вимог і в межах часу, передбаченого
навчальним планом.
Тижневий
термін роботи навчального закладу фіксується в розкладі уроків.
2.19.Крім різних обов ' язкових навчальних занять в навчальному закладі проводяться
індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття та заходи,
передбачені розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів дітей,
їхнє виховання, розвиток творчих здібностей та обдарувань.
2.20.Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмета визначаються
із урахуванням індивідуальних особливостей учнів і педагогічних вимог, їх
доцільність, характер, зміст та обсяг визначаються вчителем. У першому класі
домашні завдання учням не даються.
2.21.В навчальному закладі встановлюється така система оцінювання знань
учнів: у першому класі, як правило, дається словесна характеристика знань. У
наступних класах вона обов ' язково доповнюється оцінками згідно
дванадцятибальної системи. Оцінювання проводиться в балах відповідно до
Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої
освіти, затверджених Міністерством освіти і науки України.
У
документ про освіту (свідоцтво, атестат) вносяться бали відповідно до
загальноприйнятої дванадцятибальної системи оцінювання навчальних досягнень
учнів. Допускається корекція в кінці навчального року.
2.22.Результати семестрового, річного, підсумкового оцінювання доводяться до
відома учнів класним керівником (головою атестаційної комісії)
2.23.У разі незгоди учня, його батьків, осіб, що замінюють їх, з семестровою,
річною чи підсумковою оцінками йому надається право оскаржити її до
апеляційної комісії навчального закладу і скласти атестацію з відповідного
предмета. Учні та батьки можуть звернутися до апеляційної комісії відділу освіти. Висновки цієї комісії є
остаточними.
2.24.Бажаючим учням надається право і створюються умови для індивідуального
навчання, прискореного закінчення закладу, здачі державної підсумкової
атестації екстерном.
2.25.Навчання в школі другого – третього ступеня завершується складанням
державної підсумкової атестації, за результатами якої видається відповідний
документ про освіту зразка, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
2.26.Звільнення учнів від державної підсумкової атестації проводиться в
порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.
2.27.Порядок переведення і випуск учнів навчального закладу визначається
Інструкцією про переведення та випуск учнів навчальних закладів системи
загальної середньої освіти усіх типів та форм власності, затвердженою наказом
Міністерства освіти і науки України від 05.02.2001 року № 44 та
зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 08.02.2001 року № 120/5311
2.28.Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили певний
ступінь навчання вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти
здійснюється шляхом їх державної підсумкової атестації.
Порядок проведення державної підсумкової атестації визначається Положенням
про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти,
затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 14.12.2000 року №
588 та зареєстрованого Міністерством юстиції України 19.12.2000 року №
925/5146.
2.29.По
закінченню початкової школи учням видається табель успішності; по закінченню
основної школи – свідоцтво про базову загальну середню освіту; по закінченню
навчального закладу – атестат про повну загальну середню освіту.
2.30.За успіхи у навчанні для учнів встановлюється такі форми морального і матеріального
заохочення: нагородження похвальним листом, грамотою.
3.
УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ.
•
Учасниками навчально-виховного процесу навчального є :
•
учні;
•
педагогічні працівники, психолог, соціальний педагог, бібліотекар;
•
батьки (особи, що їх замінюють);
•
представники підприємств, установ, кооперативних, громадських організацій,
фондів, асоціацій, які беруть участь у навчально-виховній роботі.
•
Статус учасників навчально-виховного процесу, їхні права й обов ' язки визначаються
Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіти”, іншими актами
законодавства України, Положенням “Про загальноосвітній навчальний заклад”,
правилами внутрішнього розпорядку.
•
За успіхи у навчанні (праці) для учасників навчально-виховного процесу
встановлюються такі форми морального і матеріального заохочення:
•
представлення до нагородження державними нагородами;
•
присвоєння почесних звань;
•
відзначення преміями, медалями, знаками, грамотами, стипендіями та інше.
•
Учні мають право:
•
на доступність і безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти;
•
переатестацію з навчальних предметів;
•
обирати профілі, форми навчання, індивідуальні програми, позакласні заняття;
•
користуватися навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною,
культурно-спортивною, побутовою, оздоровчою базою школи;
•
на доступ до інформації;
•
брати участь у науково-дослідній, експериментальній, конструкторській та
інших видах науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах,
виставках, конкурсах;
•
особисто або через своїх представників брати участь у громадському
самоврядуванні школи;
•
брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації
навчально-виховного процесу, дозвілля учнів;
•
брати участь у добровільних самодіяльних об ' єднаннях, творчих студіях,
клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;
•
на захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля,
від дій директора, заступників директора, педагогів та інших працівників, які
порушують права або принижують їхню честь, гідність;
•
на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та працю.
•
Учні зобов ' язані :
•
виконувати вимоги Статуту, правила внутрішнього трудового розпорядку;
•
систематично і глибоко оволодівати знаннями, практичними навичками,
підвищувати свій загальнокультурний рівень;
•
бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;
•
дбати про власну гігієну та охайний зовнішній вигляд;
•
дотримуватись законодавства, моральних, етичних норм;
•
брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені
чинним законодавством;
•
не вживати тютюн, алкоголь, наркотичні речовини;
•
носити учнівську форму;
-
дотримуватись Кодексу честі школяра:
а)
шануй батька і матір, свою Батьківщину і встань їм на захист в лиху годину;
б)
хай мудрість і розум встають в допомозі, про старших піклуйся, пишайся за
друзів;
в)
активність свою, школяр, не ховай, постійно і скрізь свій інтелект розвивай;
г)
підручник, словник, довідний в допомозі, без них школяр готуватись не в
змозі;
д)
сам кругозір свій розвивай, сам за знання ти свої вболівай;
е)
природу люби, бережи рідний краї, молодших за себе завжди захищай;
є)
правилом буде, що саме просте, сміття школяр не кидає ніде;
ж)
труднощі вас не лякають, витривалість та спорт хай стають в допомозі;
з)
ти – школяр, за все вболівай, школі славу добром додавай.
•
Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які навчаються в
школі, забезпечуються харчуванням, одягом та іншими послугами у порядку,
встановленому Кабінетом Міністрів України.
•
Учні закладу забезпечуються медичним обслуговуванням, що здійснюється
медичними працівниками, які входять до штату закладу або відповідних закладів
охорони здоров'я. Заклад охорони здоров'я (центральна районна лікарня)
щорічно здійснює безоплатний медичний огляд учнів.
•
Педагогічними працівниками навчального закладу можуть бути особи з високими
моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, у певних
випадках – професійну практичну підготовку, фізичний стан яких дозволяє
виконувати покладені на них функції, забезпечують результативність та якість
своєї роботи.
•
Прийняття на роботу до навчального закладу та звільнення педагогічних та
інших працівників закладу й інші трудові відносини регулюються законодавством
України “Про працю”, Законом України „Про загальну середню освіту” та іншими
нормативно-правовими актами.
•
Педагогічні працівники мають право на :
•
захист професійної честі, гідності;
•
участь у обговоренні та вирішенні питань організації навчально-виховного
процесу;
•
самостійний вибір форм, методів, засобів навчальної роботи, не шкідливих для
здоров'я учнів;
•
проведення науково-дослідницької, експериментальної, пошукової роботи
відповідно до діючих нормативних документів;
•
вільний вибір форм, методів, засобів навчання, виявлення педагогічної
ініціативи;
•
дострокову атестацію на отримання відповідної категорії і педагогічного
звання;
•
участь у роботі громадського самоврядування школи;
•
користування подовженою оплачуваною відпусткою;
•
одержувати компенсації при втраті роботи в зв ' язку із змінами в організації
роботи школи;
•
підвищення кваліфікації, перепідготовку, вільний вибір змісту програм, форм
навчання, організацій та установ, які здійснюють підвищення кваліфікації і
перепідготовку;
•
позачергову атестацію з метою отримання відповідної категорії педагогічного
звання;
•
на матеріальне житлово-побутове та соціальне забезпечення відповідно до
чинного законодавства;
•
отримання пенсії, в тому числі і за вислугу років в порядку, визначеному
законодавством України;
•
участь в шкільних та районних методичних комісіях з фахових предметів;
Педагогічні
працівники, які систематично порушують Статут, правила внутрішнього розпорядку
навчального закладу не виконують посадових обов'язків, умови колективного
договору (контракту), або за результатами атестації не відповідають займаній
посади звільнюються з роботи відповідно чинного законодавства
3.9.
Педагогічні працівники зобов ' язані :
•
виконувати Статут школи, правила і режим внутрішнього трудового розпорядку,
умови контракту чи трудового договору;
•
забезпечувати умови для засвоєння учнями навчальних програм на рівні обов '
язкових державних вимог, сприяти розвиткові здібностей учнів;
•
сприяти розвитку інтересів, нахилів та здібностей дітей, а також збереженню
їх здоров'я, здійснювати пропаганду здорового способу життя;
•
сприяти зростанню іміджу навчального закладу;
•
володіти комп ' ютерною технікою в межах навчальних програм;
•
настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до державної
символіки, принципів загальнолюдської моралі : правди, справедливості,
відданості, патріотизму, гуманізму, доброти, стриманості, працелюбства,
поміркованості, інших доброчинностей;
•
виховувати повагу до батьків, жінки, культурно-національних, історичних
цінностей України, країни, до державного і соціального устрою, поглядів, що
відмінні від власних, бережливе ставлення до навколишнього середовища;
•
готувати до самостійного життя в дусі взаєморозуміння , миру, злагоди між
усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
•
додержуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність учнів;
•
захищати гідність учнів від будь-яких форм фізичного або психічного
насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим
звичкам;
•
постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність,
загальну і політичну культуру;
•
виконувати накази і розпорядження директора школи, рішення прийняті органами громадського
самоврядування школи, накази, розпорядження адміністрації, органів державного
управління освітою;
•
брати участь в педагогічні раді;
3.10.Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних
обов'язків не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством
України.
3.11.Педагогічні працівники підлягають атестації відповідно до порядку,
встановленого Міністерством освіти і науки України.
3.12.Педагогічні працівники, які не відповідають займаній посаді, за
результатами атестації або систематично порушують Статут, правила
внутрішнього трудового розпорядку школи, не виконують посадових обов ' язків,
умов договору, контракту, звільняються з роботи згідно з чинним
законодавством.
3.13.Батьки учнів (особи, які їх замінюють) є учасниками навчально-виховного
процесу з моменту зарахування їхніх дітей до навчального закладу, несуть
відповідальність за здобуття дітьми повної загальної середньої освіти.
3.14.Батьки та особи, які їх замінюють, мають право:
•
обирати та бути обраним до органів громадського самоврядування навчального
закладу;
•
забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за
будь-якою формою навчання;
•
звертатись до органів державного управління і громадського самоврядування з
питань навчання, виховання дітей;
•
захищати в органах громадського самоврядування школи та у відповідних
державних, судових органах законні інтереси своїх дітей;
3.15.Батьки та особи, які їх замінюють зобов ' язані :
•
постійно дбати про фізичне здоров ' я, психічний стан дітей, створювати
належні умови для розвитку їхніх природних здібностей;
•
поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти,
милосердя, шанобливе ставлення до Вітчизни, державної і рідної мов, культури,
сім ' ї, повагу до національних, історичних, культурних цінностей інших
народів;
•
сприяти здобуттю дітьми освіти у школі або забезпечувати повноцінну домашню
освіту в обсязі державних вимог;
•
відшкодовувати збитки нанесені, державному, громадському, особистому майну
учасників навчально-виховного процесу, викликані ненавмисними чи навмисними
діями своїх дітей
•
брати участь у покращенні організації навчально-виховного процесу та
зміцненні матеріально-технічної бази навчального закладу;
•
виховувати повагу до законів, прав, основних свобод людини.
Школа подає батькам і особам, які їх замінюють, допомогу у виконанні
своїх обов ' язків.
3.16.Батьки чи особи, які їх замінюють, несуть однакову відповідальність за
виховання, навчання і розвиток дітей.
В
разі невиконання батьками своїх обов ' язків, передбачених чинним
законодавством України, школа може виступати позивачем до суду про
позбавлення їх батьківських прав.
3.17.У навчально-виховному процесі мають право брати участь представники
підприємств-шефів, вузів в межах, визначених чинним законодавством і Статутом
школи;
Учасники
навчально-виховного процесу набувають прав і виконують обов ' язки, що
визначаються даним Статутом та договором із школи.
3.18.Представники громадськості мають право :
•
обирати і бути обраним до органів громадського самоврядування школи;
•
керувати учнівськими об ' єднаннями за інтересами, гуртками, секціями;
•
сприяти покращенню матеріально-технічної бази, фінансовому забезпеченню
школи;
•
проводити консультації для педагогічних працівників;
•
брати участь в організації навчально-виховного процесу.
3.19.Представники громадськості зобов ' язані :
•
дотримуватися Статуту закладу, виконувати рішення органів громадського
самоврядування, накази та розпорядження адміністрації з питань організації
навчально-виховного процесу;
•
дотримуватись етики поведінки та моралі;
•
захищати учнів від всіляких форм фізичного та психічного насильства,
пропагувати здоровий спосіб життя, шкідливість вживання алкоголю, наркотиків.
4.
УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЮ ШКОЛОЮ.
•
Управління загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів с.Чемерпіль здійснюється відділом освіти.
Безпосереднє
керівництво школою здійснюється його директором. Директором може бути тільки
громадянин України, який має вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або
магістра, стаж педагогічної роботи не менш як три роки.
Директор
навчального закладу та його заступник призначається і звільняється відділом
освіти. Призначення та
звільнення заступників директора здійснюється за поданням директора з
дотриманням чинного законодавства.
•
Вищим органом громадського самоврядування школи є Загальні збори колективу.
Делегати Загальних зборів з правом вирішального голосу обираються від таких
трьох категорій:
•
працівники навчального закладу – зборами трудового колективу;
•
учнів другого – третього ступеня – класними зборами;
•
батьків, представників громадськості – класними батьківськими зборами.
Кожна
категорія обирає однакову кількість делегатів. Визначається така кількість
делегатів від працівників навчального закладу – 30%, учнів – 30%, батьків і
представників громадськості – по одному від колективу.
Термін
їх повноважень становить – 1 рік.
Загальні
збори правомочні, якщо в їхній роботі бере участь не менше половини делегатів
кожної з трьох категорій. Рішення приймається простою більшістю голосів
присутніх делегатів. Загальні збори скликаються не менше одного разу на рік.
Право скликати збори мають учасники, якщо за це висловилось не менше третини
їх загальної кількості, директоршколи, засновник.
Загальні
збори затверджують основні напрямки діяльності навчального закладу,
розглядають інші найважливіші питання навчально-виховного процесу,
заслуховують звіт директора про роботу і приймають рішення про стимулювання
його праці.
4.1. У період між
зборами діє рада навчального закладу.
•
Метою діяльності ради є:
•
сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу;
•
об'єднання зусиль педагогічного і учнівського колективів, батьків,
громадськості щодо розвитку навчального закладу та удосконалення
навчально-виховного процесу;
•
формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління навчальним
закладом;
•
розширення колегіальних форм управління навчальним закладом;
•
підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов'язаних з організацією
навчально-виховного процесу.
•
Основним завданням ради є:
•
підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії з сім'єю,
громадськістю, державними та приватними інститутами;
•
визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямків розвитку навчального
закладу та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню
навчально-виховного процесу;
•
формування навичок здорового способу життя;
•
створення належного педагогічного клімату в навчальному закладі;
•
сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального
досвіду;
•
підтримка громадських ініціатив навчання та виховання учнів, творчих пошуків
і дослідно-експериментальної роботи педагогів;
•
сприяння організації дозвілля та оздоровлення учнів;
•
підтримка громадських ініціатив щодо створення належних умов і вдосконалення
процесу навчання та виховання учнів;
•
ініціювання дій, що сприяли неухильному виконанню положень чинного
законодавства щодо обов'язковості загальної середньої освіти;
•
стимулювання матеріального та морального заохочення учнів, сприяння пошуку,
підтримки обдарованих дітей;
•
зміцнення партнерських зв'язків між родинами учнів та школою з метою забезпечення єдності
навчально-виховного процесу.
•
До ради обираються пропорційно представники від педагогічного колективу,
учнів, батьків та громадськості
Рішення
про дострокове припинення роботи члена ради з будь-яких причин приймається
виключно конференцією.
На
чергових виборах склад ради оновлюється не менш як на третину.
•
Рада навчального закладу діє на засадах:
•
пріоритету прав людини, громадського поєднання інтересів особи, суспільства,
держави;
•
дотримання вимог законодавства України;
•
колегіальні ухвалення рішень;
•
добровільності і рівноправності членства;
•
гласності.
Рада
працює за планом, що затверджується Загальними зборами колективу.
Кількість
засідань визначається їх доцільністю, але має бути не меншою 4 разів на
навчальний рік.
Засідання
ради може скликатися її головою або з ініціативи директорашколи, засновника, а також членами ради.
Рішення
ради приймається простою більшістю голосів за наявністю на засіданні не менше
двох третин її членів.
У
разі рівної кількості голосів вирішальним є голос голови ради.
Рішення
ради, що не суперечить чинному законодавству та статуту навчального закладу,
доводитися в семиденний термін до відома педагогічного колективу, учнів,
батьків або осіб які їх заміняють, та громадськості.
У
разі незгоди адміністрації навчального закладу з рішенням ради створюється
узгоджувальна комісія, яка розглядає спірне питання.
До складу
комісії входять представники органів громадського самоврядування,
адміністрації, профспілкового комітету навчального закладу.
•
Очолює раду навчального закладу голова, який обирається зі складу ради.
Голова
ради може бути членом педагогічної ради. Голова ради не може бути директор
або його заступники.
Для
вирішення поточних питань рада може створювати постійні або тимчасові комісії
з окремих напрямів роботи.
Склад
комісії і зміст їх роботи визначається радою.
Члени
ради мають право виносити на розгляд усі питання, що стосуються діяльності і
навчально-виховного процесу, проведення оздоровчих та культурно-масових
заході.
•
Рада навчального закладу:
•
організовує виконання рішень Загальних зборів колективу;
•
вносить пропозиції щодо зміни типу, статусу, профільного навчання, вивчення
іноземних мов та мов національних меншин;
•
спільно з адміністрацією розглядає і затверджує план роботи школи та здійснює контроль за її виконанням;
•
разом з адміністрацією здійснює контроль за виконанням Статуту школи;
•
затверджує режим роботи;
•
сприяє формуванню мережі класів навчального закладу, обґрунтовуючи її
доцільність в органів виконавчої влади та місцевого самоврядування;
•
приймає рішення спільно з педагогічною радою про представлення до
нагородження випускників навчального закладу золотою медаллю „За високі
досягнення у навчанні”, або срібною медаллю „За досягнення у навчанні” та
нагородження учнів похвальними листами „За високі досягнення у навчанні” та
похвальними грамотами „За особливі досягнення у вивченні окремих предметів”;
•
разом із педагогічною радою визначає доцільність вибору навчальних предметів
варіативної частини робочих навчальних планів, враховуючи можливості, потреби
учнів, а також тенденції розвитку регіону, суспільства і держави;
•
погоджує робочий навчальний план на кожний навчальний рік;
•
заслуховує звіт голови ради, інформацію директора та його заступників з питань навчально-виховної
роботи та фінансово-господарського планування і діяльності;
•
бере участь у засідання атестаційної комісії з метою обговорення питань про
присвоєння кваліфікаційних категорій вчителям; висоти на розгляд педагогічної
ради та відповідного органу управління освітою пропозиції щодо морального і
матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу;
•
виступає ініціатором проведення добродійних акцій;
•
ініціює розгляд кадрових питань та бере участь у їх вирішенні;
•
сприяє створенню та діяльності центрів дозвілля, а також залучає
громадськість, батьків (осіб, які їх замінюють) до участі в керівництві
гуртками, іншими видами позакласної та позашкільної роботи, до проведення
оздоровчих та культурно-масових заходів з учнями;
•
розподіляє і контролює кошти фонду загального обов'язкового навчання, приймає
рішення про надання матеріальної допомоги учням;
•
розглядає питання родинного виховання;
•
бере участь за згодою батьків або осіб, які їх заміняють, в обстеженні
житлово-побутових умов учнів, які перебувають в несприятливих
соціально-економічних умовах;
•
сприяє педагогічній освіті батьків;
•
сприяє поповненню бібліотечного фонду та передплаті періодичних видань;
•
розглядає питання здобуття обов'язкової загальної середньої освіти учнями;
•
організовує громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням
учнів;
•
розглядає звернення учасників навчально-виховного процесу з питань роботи школи;
•
вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників
навчально-виховного процесу;
•
може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи;
•
Протягом навчального року скликається батьківський комітет, що об ' єднує
голів батьківських комітетів класів. Батьківський комітет навчального закладу
скликається його головою або директором школи по необхідності.
Засідання
батьківського комітету школи є правомірним, якщо у ньому бере участь не менше
двох третин її членів. Рішення батьківського комітету школи приймаються
більшістю голосів присутніх на засіданні членів.
4.2.
Батьківський комітет
навчального закладу:
•
організовує виконання рішень загальних зборів, підтримує ініціативи щодо
удосконалення системи навчання та виховання, заохочення творчих пошуків,
дослідно-експериментальної роботи педагогів;
•
разом з батьками або особами , які їх замінюють, бере участь у розгляді в
державних, громадських організаціях питань, що стосуються їхніх інтересів;
•
разом із засновником або уповноваженим ним органом, громадськими
організаціями, директор школи створює умови для педагогічної освіти батьків;
•
організовує громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням
вихованців;
•
розподіляє кошти фонду загального обов ' язкового навчання (фонду всеобучу),
проводить роботу по залученню позабюджетних коштів;
•
погоджує умови оренди приміщень, споруд і обладнання, створення малих
підприємств об ' єднання і кооперативів.
4.3.Директоршколи:
•
забезпечує реалізацію державної освітньої політики, діє від імені школи;
•
здійснює керівництво педагогічним колективом, забезпечує раціональний добір і
розстановку кадрів, створює необхідні умови для підвищення фахового і
кваліфікаційного рівня працівників.
•
Відповідає за якість і ефективність роботи педагогічного колективу;
•
організовує та керує роботою батьківського комітету навчального закладу;
•
створює необхідні умови для участі учнів у позакласній та позашкільній
роботі, проведення виховної роботи;
•
розпоряджається в установленому порядку шкільним майном і коштами, затверджує
після погодження з радою кошторис та організовує його виконання, укладає
угоди, відкриває рахунки в установах банків і є розпорядником кредитів;
•
видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження, обов ' язкові для
всіх учасників навчально-виховного процесу;
•
організовує навчально-виховний процес, здійснює контроль за його ходом і
результатами, відповідає за якість і ефективність роботи педагогічного
колективу, за дотриманням вимог охорони дитинства і праці, створює необхідні
умови для участі учнів у позакласній та позашкільній роботі;
•
за погодженням з міськуо призначає і звільняє своїх заступників, педагогічних
працівників та визначає їх функціональні обов ' язки;
•
за погодженням із профспілковим комітетом затверджує правила внутрішнього
трудового розпорядку, посадові обов ' язки працівників школи;
•
забезпечує права учнів на захист їх від будь-яких форм фізичного або
психічного насильства;
•
призначає класних керівників, завідуючих навчальними кабінетами, майстернями,
навчально-дослідними ділянками.
•
контролює організацію харчування і медичного обслуговування учнів;
•
здійснює контроль за проходженням працівниками у встановлені терміни
обов'язкових медичних оглядів і несе за це відповідальність;
•
створює умови для творчого зростання педагогічних працівників, пошуку та
застосування ними ефективних форм і методів навчання та виховання;
•
несе відповідальність за виконання Статутних вимог перед учнями, батьками,
педагогічними працівниками та загальними зборами, засновником, міськуо.
Школа
працює за штатним розписом, затвердженим відділом освіти за погодженням районним фінансовим відділом.
4.4. У навчальному закладі створюється
постійно діючий колегіальний орган-педагогічна рада.
Головою
педагогічної ради є директор школи.
Педагогічна
рада :
•
розглядає питання вдосконалення і методичного забезпечення навчально-виховного
процесу;
•
обґрунтовує пропозиції, що надходять від педагогів, організацій, підприємств,
установ про моральне та матеріальне заохочення учнів, застосування стягнень,
залишення невстигаючих учнів для повторного навчання у тому самому класі або,
за певних умов, переведення їх до наступного класу;
•
організовує роботу, пов ' язану з підвищенням кваліфікації педагогічних
працівників, розвитком їхньої ініціативності, впровадження у практику
досягнень науки і передового педагогічного досвіду;
•
у навчальному закладі можуть створюватися учнівські та вчительські,
громадські організації, що діють відповідно чинного законодавства України;
•
розглядає інші питання діяльності педагогічних працівників.
Робота
педагогічної ради планується в довільній формі відповідно до потреб школи.
Члени педагогічної ради мають право виносити на її розгляд актуальні питання
навчально-виховного процесу. Кількість засідань педагогічної ради
визначається їх доцільністю, але не менше чотирьох разів на рік.
4.5.Учнівські збори школи (класу) – колективний орган учнівського
самоврядування.
Основною
структурною ланкою навчального закладу є група дітей і клас колектив учнів,
що формується з метою виконання завдань на основі їхніх вікових або
психофізичних особливостей, рівня розвитку.
Учнівська
конференція школи (класу)
:
•
обирають органи учнівського самоврядування;
•
обирають своїх представників для участі в роботі громадського самоврядування.
•
залучають батьків до участі в керівництві гуртками та іншими видами
позакласної та позашкільної роботи;
•
вносять на розгляд ради навчального закладу, педагогічної ради, директора та
його заступників пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу в
класі та в навчальному закладі;
•
запрошують педагога-вихователя, вчителів, представників державних органів
управління, адміністрації навчального закладу для обговорення стану і
перспектив роботи класу, групи школи, а також роз ' яснення з окремих питань,
що турбують батьків навчального закладу.
5.
МАЙНО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
5.1.
Майно навчального закладу складають основні фонди (приміщення, обладнання,
тощо), а також інші цінності, вартість яких відображається в балансі школи.
•
Майно школи належить за
правом власності, повного господарського відання або оперативного управління
відповідно до чинного законодавства, рішення про заснування і Статуту школи та укладених нею угод і може ним розпорядитися лише за
згодою власника.
•
Школа відповідно до
чинного законодавства користується землею, іншими природними ресурсами і несе
відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони.
•
Вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна школи проводиться лише у випадках,
передбачених чинним законодавством. Збитки, завдані внаслідок порушення його
майнових прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються
відповідно до чинного законодавства.
•
Для забезпечення навчально-виховного процесу із дотриманням діючих нормативів
база школи, крім класних приміщень, включає кімнати для уроків праці в
початкових класах, навчальні кабінети, майстерні, спортивний, читальний зали,
бібліотеку, медичний кабінет, кафетерій, приміщення для інженерно-технічного
та навчально-допоміжного персоналу, кімнати психологічного розвантаження.
•
Навчальний заклад має земельну ділянку, де розміщується спортивний майданчик,
зони відпочинку, господарські будівлі тощо.
•
Рішенням виконкому сільської ради
для проведення навчально-дослідної роботи навчальний заклад має присадибну
ділянку площею
6.
ФІНАНСОВО – ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ.
•
Фінансово-господарська діяльність школи здійснюється на основі його кошторису.
Джерелами
формування кошторису школи є
:
•
коштивласника;
•
кошти, отримані від надання додаткових освітніх послуг (курсів за вибором,
індивідуальних занять, занять по підготовці до вступу до вузів);
•
прибутки від реалізації продукції навчально-виробничих майстерень,
господарств, від здавання в оренду приміщень, споруд, обладнання;
•
добровільні грошові внески і пожертвування підприємств, установ, організацій
та окремих громадян, іноземних юридичних і фізичних осіб.
Директор
школи має право за
рахунок спецкоштів, зароблених навчальним закладом, преміювати працівників та
учнів, надавати матеріальну допомогу, проводити доплату за розширення сфери
діяльності до 100% від ставки.
•
Порядок діловодства і бухгалтерського обліку в школівизначається чинним законодавством та
нормативно-правовими актами Міністерства освіти та науки України та інших
центральних органів виконавчої влади, яким підпорядковані навчальні заклади.
Бухгалтерський облік здійснюється ценралізовано.
•
Навчальний заклад має право придбати і орендувати необхідне йому обладнання
та інші матеріальні ресурси, користуватися послугами будь-якого підприємства,
установи, організації або фізичних осіб; фінансувати за рахунок власних
коштів заходи, які сприяють поліпшенню соціально-побутових умов колективу;
здавати в оренду майно, приміщення, земельну ділянку за погодженням з
власником.
•
Діловодство школи організовується відповідно до встановленого Міністерством
освіти порядку, українською мовою.
Звітність
школи встановлюється відповідно до вимог державної статистики.
•
МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО
7.1.
Школа за наявності
належної матеріально-технічної бази та соціально-культурної бази, власних
надбань має право проводити міжнародний учнівський та педагогічний обмін у
рамках освітніх програм, проектів, встановлювати відповідно до законодавства
прямі зв'язки з міжнародними організаціями та освітніми асоціаціями.
7.2.
Школа має право
відповідно до чинного законодавства укладати угоди про співробітництво з
навчальними закладами, науковими установами, підприємствами, організаціями,
громадськими об'єднаннями інших країн.
8.
КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
•
Основною формою контролю за діяльністю школи є атестація, яка проводиться не рідше одного разу на 10
років, у порядку встановленому Міністерством освіти і науки України.
•
Державний контроль за діяльністю школи здійснюється з метою забезпечення реалізації єдиної державної
політики в сфері загальної середньої освіти.
•
Державний контроль здійснюють Міністерство освіти і науки України, Державна
інспекція навчальних закладів,відділ освіти.
•
У період між атестацією проводяться перевірки (інспектування школи з
питань, пов'язаних з його навчально-виховною діяльністю. Зміст, види і
періодичність цих перевірок визначаються залежно від стану навчально-виховної
роботи, але не частіше одного-двох разів на рік. Перевірки з питань, не
пов'язані з навчально-виховною діяльністю, проводяться відділом освіти відповідно до чинного законодавства.
9.
РЕОРГАНІЗАЦІЯ АБО ЛІКВІДАЦІЯ
НАВЧАЛЬНОГО
ЗАКЛАДУ
9.1.Навчальний
заклад припиняє свою діяльність у встановленому законом порядку.
Формами
припинення такої діяльності є ліквідація та реорганізація.
Рішення
про реорганізацію або ліквідацію школи приймаєзасновник.
Реорганізація
навчального закладу відбувається шляхом злиття, приєднання, поділу,
виділення.
Ліквідація
проводиться ліквідаційною комісією, призначеною засновником, а у випадках
ліквідації за рішенням арбітражного суду – ліквідаційною комісією,
призначеною засновником, або за рішенням арбітражного суду.
З
часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо
управлінняшколою.
9.2.Ліквідаційна
комісія оцінює наявне майно школи, виявляє його дебіторів і кредиторів і
розраховується з ними, складає ліквідаційний баланс і представляє його мзасновнику.
9.3.У
випадку реорганізації права та зобов ' язання школи переходять до правонаступників
відповідно до чинного законодавства або визначенихшколою.
9.4.При
реорганізації чи ліквідації школи учням, які навчаються, повинна бути забезпечена можливість
продовження навчання відповідно до чинного законодавства.
9.5.При
реорганізації чи ліквідації школи працівникам, які звільняються або переводяться, гарантується
дотримання їхніх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю
України.
|
Немає коментарів :
Дописати коментар